Táto stránka využíva cookies a iné technológie sledovania na rozlíšenie jednotlivých počítačov, na individuálne nastavenie služieb, analytické a štatistické účely aj na prispôsobenie zobrazenia obsahu a reklamy. Táto stránka môže obsahovať aj cookies tretích strán. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky, predpoladáme, že Vám vyhovuje aktuálne nastavenie. Ak s týmto nesúhlasíte, môžete túto stránku prezerať v tkzv. režime inkognito prostredníctvom internetového prehliadača Chome, alebo Firefox a tým sa nebudú ukladať žiadne automatické údaje.

Potrebuješ poradiť, alebo pomôcť? Zavolaj nám PO-PIA 09-15h na +421915723316, alebo napíš 24/7 na info@whysk.sk  


Otázky a odpovede
FAQ

Aké výhody má registrácia vo vašom e-shope?

Vďaka registrácii môžeš po prihlásení v e-shope sledovať aktuálny stav tvojej objednávky, detail objednávky, získané body na ďalší nákup, hodnotu objednávky apd. Získaš teda prehľad o všetkých objednávkach. Najdôležitejšie však je, že registráciou a prihlásením sa, zbieraš body za každý nákup. Tie následne môžeš zameniť za zľavu pri ďalšom nákupe. Registráciou tiež môžeš získať dodatočnú zľavu na nákup v rámci rôznych akcií. Nakupuješ lacnejšie a zľava je ti automaticky odrátaná. V e-shope sa ti tak zobrazujú ceny už po zľave. V neposlednom rade ti všetky dôležité informácie o akciách a zľavách pošleme na tvoj e-mail. Samozrejme to platí len vtedy, ak si dal(a) súhlas pre zasielanie newsletteru. Niektoré zľavy platia len pre registrovaných zákazníkov a o niektorých zľavách sa dozvedia len registrovaní zákazníci.

Kde nájdem sety mama a dcéra?

Takmer všetko oblečenie šijeme v detských, dámskych a niektoré aj v pánskych veľkostiach. Stačí si pozrieť kategóriu deti, dámy a páni. Niektoré vecičky je možné objednať aj rovno v dámskych veľkostiach priamo pri detskom oblečení. Teda niektoré detské vecičky majú na výber v zozname veľkostí aj dámske veľkosti. V prípade, ak nevieš niečo nájsť alebo potrebuješ poradiť, tak nám neváhaj napísať na FB @WhySlovakia alebo e-mailom na info@whysk.sk

Ako mám vybrať správnu veľkosť? Sedia vaše veľkosti s veľkosťami, ktoré aktuálne nosím?

Správnu veľkosť je nutné vybrať podľa našich tabuliek veľkostí, ktoré nájdeš pri každom produkte v popise. Naše veľkosti sú upravené podľa noriem pre našu oblasť. Väčšina výrobcov má svoje tabuľky veľkostí a nie všetci používajú danú normu. Preto môže byť pri rovnakej veľkosti od rôznych výrobcov rozdiel až niekoľko cm. Výberom správnej veľkosti podľa našich tabuliek veľkostí oblečenie sadne na 99,99% presne tak, ako má.

Mám pre istotu kúpiť o číslo väčšiu veľkosť, hlavne pri čiapkach?

Nie, nikdy nekupuj väčšiu veľkosť ako potrebuješ. Oblečenie a hlavne čiapky šijeme podľa našich tabuliek veľkostí. Vecičky nie sú väčšie, ani menšie ako má byť pri danej veľkosti. Ak máš napríklad obvod hlavy v rozmedzí 47-50 cm, tak správna veľkosť čiapky bude L (47-50cm). Nekupuj M, pretože bude veľmi tesná alebo malá a tiež nekupuj ani XL, pretože ti bude padať. To isté platí pre akýkoľvek druh oblečenia.

Viete ušiť veľkosť podľa vlastných mier na zákazku v prípade, ak mi žiadna veľkosť nevyhovuje?

Áno, samozrejme vieme strih upraviť podľa zadania zákazníka. Najčastejšie sa upravuje dĺžka šiat, sukní a legín napríklad pre nižšie zákazníčky s výškou pod 170cm. V podstate nie je problém upraviť akúkoľvek časť oblečenia, aby všetko sedelo presne tak, ako má. V prípade takejto úpravy však už ide o výrobu na zákazku a nie je možné odstúpiť od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu, ako to zákon umožňuje.

Je možné ušiť akékoľvek oblečenie s potlačou aj bez potlače?

Áno, ak si potlač nepraješ, vieme ušiť akúkoľvek kolekciu aj bez nej. Stačí do poznámky k objednávke napísať, že si nepraješ potlač. V takom prípade bude potlač nahradená len maličkou etiketou s našou značkou. V prípade takejto úpravy však už ide o výrobu na zákazku a nie je možné odstúpiť od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu, ako to zákon umožňuje. Cena produktu sa nemení.

Ako dlho budem čakať na doručenie tovaru?

Pri každom produkte je uvedená približná doba dodania. Väčšinu vecičiek šijeme na základe objednávok a doba dodania sa pohybuje v rozmedzí 10 až 14 pracovných dní od objednávky pri platbe platobnou kartou alebo platbe na dobierku. V prípade platby prevodom sa termín dodania ráta od pripísania platby na náš účet.

Pri produktoch skladom (šiltovky, čiapky a niektoré ďalšie produkty) sa doba dodania pohybuje v rozmedzí 3 až 6 pracovných dní podľa spôsobu úhrady. V prípade, ak potrebuješ doručiť objednávku na konkrétny skorší dátum, tak nás kontaktuj, aby sme vedeli potvrdiť, či vieme tvoj termín dodržať.

Ako môžem objednávku uhradiť?

Objednávku je možné uhradiť online platobnou kartou, prevodom na náš účet alebo formou dobierky (pri dobierke objednávku uhradíš až pri doručení kuriérom v hotovosti alebo platobnou kartou).

Budete ma priebežne informovať o stave mojej objednávky?

Áno, priebežne informujeme o stave objednávky e-mailom. Posielame info o prijatí objednávky, o uhradení objednávky (mimo platby dobierkou), o začatí výroby, o ukončení výroby a aj o odoslaní objednávky. Máš teda presný prehľad o tom, v akom stave je tvoja konkrétna objednávka.

Ako mi bude doručená moja objednávka?

Tovar zasielame kuriérom GLS priamo na adresu uvedenú v objednávke. S doručením nemáš žiadne starosti, nemusíš chodiť na poštu alebo na akékoľvek výdajné miesto, čo ti šetrí čas a v súčasnej situácii aj starosti.

Aká je cena dopravy?

Cena dopravy je štandardne 3,50€ pri doručení v rámci celej SR pri objednávke do 100€. V prípade, ak je hodnota objednávky nad 100€, doprava je zdarma. V rámci rôznych akcií však môže byť doprava zdarma už pri objednávke nad 20€ alebo môže byť doprava len za symbolickú cenu. O každej podobnej akcii informujeme na úvodnej strane nášho e-shopu alebo v menu.

Aká je cena dopravy mimo SR?

Tovar samozrejme vieme doručiť prostredníctvom kuriéra GLS aj do ďalších krajín - Česko, Nemecko, Rakúsko, Francúzsko, Holandsko, Belgicko, Švajčiarsko, Maďarsko, Poľsko, Anglicko a iné.

Cena dopravy je rozdelená do okruhov podľa nastavenej ceny prepravcu nasledovne :

  • - Česko 5,00€ (pri nákupe nad 100€ zdarma)

  • - Rakúsko a Nemecko 9,95€ (pri nákupe nad 200€ zdarma)

  • - Francúzsko, Švajčiarsko, Anglicko a zvyšok EU 18,00€ (pri nákupe nad 200€ zdarma)


V prípade iných krajín je cena dopravy predmetom dohody.

Ako dlho trvá doručenie a ako sa dozviem, kedy mám očakávať kuriéra?

V rámci SR je doručenie väčšinou nasledujúci pracovný deň po odoslaní. V deň odoslania zásielky každého zákazníka informujeme e-mailom. Kuriér je ti povinný zaslať v deň doručenia sms správu o približnom čase doručenia.

Je možná výmena tovaru?

Áno, výmena veľkostí je možná za určitých podmienok. Tovar musí byť nenosený (len vyskúšaný), musí mať pôvodné visačky, štítky, nesmie byť poškodený, ušpinený, pratý apd. Výmena je možná bezodkladne po doručení tovaru, najneskôr však do 14dní. Pri výmene tovaru nás kontaktuj e-mailom na info@whysk.sk, aby sme vedeli výmenu dohodnúť. V niektorých prípadoch nie je výmena za zhodný tovar možná a to najmä vtedy, ak už nie je daný tovar dostupný, nemáme na sklade totožný materiál na výrobu produktu alebo z iných nečakaných dôvodov. Pri výmene odporúčame tovar poslať späť ako doporučený list na adresu WHY s.r.o., Hodonínska 1542/13, 908 51 Holíč. S tovarom odporúčame poslať aj vyplnený formulár k výmene tovaru, ktorý nájdete TU

Vo výnimočných prípadoch je možná výmena aj za iný tovar z našej ponuky v rovnakej cene. Tovar vyrábaný alebo upravený na zákazku nie je možné vymeniť ani vrátiť.

Ako je to s vrátením tovaru?

V prípade, ak si praješ vrátiť tovar z akéhokoľvek dôvodu, tak je to možné za podmienok určených legislatívou SR. Tovar zakúpený na diaľku je možné vrátiť odstúpením od zmluvy do 14 dní od doručenia bez udania dôvodu. V prípade odstúpenia od zmluvy uzatvorenej na diaľku bez udania dôvodu do 14 dní nás odporúčame kontaktovať, vyplniť formulár odstúpenie od zmluvy do 14 dní a spolu s tovarom ho poslať do 14dní na našu adresu WHY s.r.o., Hodonínska 1542/13, 908 51 Holíč. Vždy keď nám budeš niečo posielať, je vhodné posielať to ako doporučený list Slovenskou poštou. Je to pomerne lacný spôsob dopravy a hlavne budeš mať doklad o odoslaní. V prípade, ak nám čokoľvek pošleš obyčajnou poštou, riskuješ, že sa môže zásielka stratiť a my nijakým spôsobom neručíme za doručenie takejto zásielky. Tovar, ktorý nám vraciaš musí byť nenosený, nepoškodený, čistý a vrátane všetkých visačiek a štítkov v opačnom prípade ti budú dodatočne účtované náklady za uvedenie tovaru do pôvodného stavu. Tovar vyrábaný alebo upravený na zákazku nie je možné vrátiť podľa vyššie spomenutých podmienok. Podrobné podmienky nájdeš v našich všeobecných obchodných podmienkach bod 2.3 zverejnených v našom eshope TU Tlačivo na odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku do 14 dní bez udania dôvodu si môžeš stiahnuť TU

Kedy a ako mi bude vrátená platba pri odstúpení od zmluvy?

V prípade, ak sú dodržané podmienky odstúpenia od zmluvy uzatvorenej na diaľku do 14 dní bez udania dôvodu, platbu ti vrátime do 14 dní takým spôsobom, akým bolo za objednávku zaplatené alebo ak nám poskytneš číslo tvojho bankového účtu (IBAN), platbu môžeme vrátiť rovno na tento bankový účet prevodom.

Máš ešte nejaké otázky, na ktoré tu nevieš nájsť odpovede? Kontaktuj nás na info@whysk.sk alebo správou cez náš FB @WhySlovakia a my urobíme všetko preto, aby sme ti čo najrýchlejšie odpovedali.

Tieto odpovede na otázky sa vzťahujú pri kúpe tovaru koncovým odberateľom, ďalej len maloobchod pri nákupe na súkromnú osobu. V prípade nákupu na IČO a DIČ sa podmienky riadia obchodným zákonníkom.


Vytvorené systémom www.webareal.sk

ZDkyZD