Nesadla ti veľkosť objednaného tovaru, alebo potrebuješ upraviť náš produkt?
Ak ti nesadla veľkosť nášho produktu a preješ si výmenu za inú veľkosť, tak je to možné do 14dní od doručenia (pokiaľ nebolo dohodnuté inak).
Alebo si praješ upraviť náš produkt?
Stačí ak nás kontaktuješ na info@whysk.sk, alebo cez facebook na @WhySlovakia a spolu s tovarom nám zašleš vyplnený formulár, ktorý si môžeš stiahnuť vo formáte PDF TU.
Vzor tlačiva na výmenu / úpravu tovaru
Žiadosť o výmenu / úpravu tovaru
Kupujúci : Predávajúci :
Meno : .................................................... Obchodné meno : WHY s.r.o.
Priezvisko : ....................................................... sídlo : Pri kaštieli 1476/16
Ulica a číslo : ............................................. 908 51 Holíč SR
Mesto : ..................................................... IČO : 50910558
PSČ : ....................Štát : ........................... IČ DPH : SK2120522679
Telefón : ............................................................ Telefón : +421 915 723 316
E-mail : .................................................... E-mail : info@whysk.sk
Tovar spolu s týmto formulárom zašlite na : WHY sro, Hodonínska 1542/13, 90851 Holíč
Číslo objednávky / faktúry : ………………………………………….
Tovar doručený dňa : ………………………………………….
Zasielam tovar (názov produktu/veľkosť) / žiadam o výmenu za veľkosť, alebo úpravu (popíšte)
1) ……………………………………………… / ……………………………………………..
2) ……………………………………………… / …………………………………………….
3) ……………………………………………… / …………………………………………….
4) ……………………………………………… / …………………………………………….
5) ……………………………………………… / …………………………………………….
6) ……………………………………………… / …………………………………………….
Som si vedomý/á, že výmena, alebo úprava tovaru je možná najviac do 14dní od doručenia (pokiaľ nebolo dohodnuté inak). Tovar na výmenu musí byť nenosený, nepoškodený, nepratý vrátane všetkých visačiek a s výmenou mi môžu byť účtované ďalšie náklady najmä na dopravu späť. Tiež som si vedomý/á, že v prípade ak je daný druh tovaru vypredaný, alebo ho nie je možné vyrobiť z dôvodu absencie zhodného materiálu, či iných nečakaných okolností, výmena nie je možná. V prípade úpravy tovaru budú účtované dodatočné náklady na úpravu podľa zložitosti a náročnosti predmetnej úpravy. Predajca sa nezaväzuje vykonať úpravu, ktorá nie je možná z technologického hľadiska, alebo časovej náročnosti. Predajca si vyhradzuje právo na výmenu, či úpravu tovaru v lehote 30dní, najviac však 45dní od doručenia. Predajca si tiež vyhradzuje právo na odmietnutie výmeny, alebo úpravy tovaru bez akéhokoľvek zdôvodnenia, nakoľko sa nejedná o zákonnú povinnosť. Výmena tovaru vyrobeného na zákazku, alebo podľa osobitných požiadaviek zákazníka nie je možná. Výmena, alebo úprava tovaru je možná len s riadne vyplneným tlačivom „žiadosť o výmenu / úpravu tovaru“. V prípade výmeny tovaru sa nejedná o odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku do 14dní a tento formulár nie je náhradou za formulár na odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku do 14dní. Zásielky zaslané na dobierku nepreberáme.
V :………………………… Dňa : ………………… Podpis :
WHY s.r.o., IČO 50910558, DIČ 2120522679, IČ DPH SK2120522679, spoločnosť zapísaná v registri Okresného súdu Trnava, oddiel sro, vložka 40093/T, sídlo Pri kaštieli 1476/16, 908 51 Holíč SR prevádzkovateľ E-shopu www.whysk.sk tel. +421 915 723 316, e-mail info@whysk.sk. Ochrana osobných údajov uvedených v tomto formulári sa riadia platnou legislatívou SR.
VT012021_SK